Olemme uudistaneet brändimme ja palvelemme asiakkaitamme jatkossa nimellä POF Visuals. Toimimme osana POFia, johon kuuluvat POF Visualsin lisäksi POF Interior…
Lue lisää →Blogi
Tavoitteena tunnereaktio — Näin visuaaliset kuvatuotteet tukevat uudiskohteen myyntiä
Virtuaalinen sisustusprosessi etenee yllättävän samanlaista polkua kuin perinteinen sisustussuunnittelu. Henkeäsalpaavat visuaaliset kuvatuotteet eivät oikeastaan edes paljaalla silmällä erotu tavallisista valokuvista, mutta miten realistinen lopputulos saadaan aikaan ja millainen prosessi tuotannon takana piilee?
Lue lisää →Kokemuksia virtuaalikodeista – katso, mitä tutkimus paljastaa
Virtuaaliesittelyjä koskeva tutkimus osoittaa suuren osan sekä kuluttajista että kiinteistönvälittäjistä kokevan VR-teknologian erittäin hyödylliseksi kodinostoprosessissa. Kuluttajat tuntevat saavansa siitä paljon tukea tiedonhakuunsa, ja välittäjille se on yhä välttämättömämpi keino alalla kilpailemiseen.
Lue lisää →3D-mallinnuksesta kiinteistönvälityksen tärkeä kulmakivi
Kun Bo Tampereen myyntijohtaja Sami Nyman kaipasi kumppania välittämänsä Vuoreksen Staran 3D-mallintajaksi, kääntyi hän Huoneistostudion puoleen.
Lue lisää →
3D-mallinnus näkyy jo kaikkialla
3D-mallintaminen eli tietokoneavusteinen kolmiulotteinen suunnittelu on jo hyvin laajalti käytössä eri liiketoiminnan aloilla. Jokainen meistä on nähnyt kolmiulotteisia mallinnuksia vaikkapa talon, asunnon, kulutustavaran, komponentin tai peligrafiikan muodossa.
Lue lisää →“Tällaista uuden asunnon ostaminen pitäisi oikeasti olla” – Pirkan Laaturakenne Oy loikkasi asuntomyynnin tulevaisuuteen
Kun Lempäälän alueelle rakennetaan uusia asuntoja, asialla on usein Pirkan Laaturakenne. Jo 25 vuotta yhtiö on nostattanut taloyhtiön lähes joka vuosi ja jatkossa tahti aiotaan pitää samana.
Lue lisää →
Asuntokaupan tulevaisuus
Vuosittain uutisoidaan asuntokaupassa tapahtuvista kysynnän muutoksista, jotka taas vaikuttavat esimerkiksi hinnoitteluun. Mutta mitä muita muutoksia asuntokauppa pitää sisällään lähitulevaisuudessa, kuin pelkästään talouden heittelyä tai jopa pelättyjä asuntokuplia? Entä miltä asuntokaupan tulevaisuus näyttää eritoten teknologian osalta?
Lue lisää →
Johdatus visuaalisten sekä virtuaalisten tuotteiden käyttöön uudiskohdemarkkinoinnissa — Näin meillä tehdään
Tämä kirjoitus toimii johdatuksena virtuaaliteknologian uusiin sovelluksiin ja niiden käyttötarkoitusten maailmaan uudiskohteiden markkinoinnin näkökulmasta. Samalla sisällön tarkoitus on kiteyttää, miten virtuaaliteknologian soveltaminen asuntomyynnissä saadaan palvelemaan sekä myyjää että kuluttajaa. Vielä kun mukaan lisätään kustannustehokkuus, mahdollisimman pieni käyttökynnys, tinkimättä kuitenkaan asiakaskokemuksesta tai tehokkuudesta, ollaan jonkin suuren äärellä.
Lue lisää →
Asta Rakentaja 2018 messuilla esiteltiin talopakettien tulevaisuus Digitaalinen Asuntoikkuna
Huoneistostudio vieraili Asta Rakentaja 2018 messuilla esittelemässä talopakettien ja uudiskohteiden myynnin tulevaisuutta. Lue blogista lisää, mitä messuilla tapahtui.
Lue lisää →
Uusi mallinnustiimi valloittaa Huoneistostudion
Ostotyövoiman käyttö jäi historiaan, kun uusi aikakausi oman mallinnustiimin kanssa pääsi virallisesti alkamaan. Samalla työn laatu, tehokkuus ja mielekkyys paranevat entisestään kun mallintajat työskentelevät Huoneistostudion omissa tiloissa ja tekijät pääsevät itse jatkuvasti tekemään testausta tekniikoiden parissa.
Lue lisää →